W trybie przetargu nieograniczonego przeprowadzanego zgodnie z postanowieniami ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (DzU Nr 19, poz. 177 ze zm.),
o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 60 000 euro.
ZWIĄZEK MIĘDZYGMINNY "PUSZCZA ZIELONKA"
z siedzibą przy ul. Nowy Rynek 8 , 62-095 Murowana Goślina, województwo wielkopolskie .
REGON 63418696
www.puszcza-zielonka.pl ; e-mail: biuro@puszcza-zielonka.pl
Telefon: tel.: (+48) 061 811 46 83, FAX: (+48) 061 811 41 41
zaprasza do składania ofert na:
„Wykonanie badań stanu wód powierzchniowych na terenie 5 gmin wchodzących w skład
Związku Międzygminnego „Puszcza Zielonka”
1. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według CPV (Wspólny Słownik Zamówień): usługi badania i analizy czystości i składu: 74311000-2.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) wykonanie badań stanu wód powierzchniowych na terenie 5 gmin wchodzących w skład Związku Międzygminnego „Puszcza Zielonka”,
b) przebadanie próbek wody, pobranych z 37 punktów pomiarowych,
c) analiza próbek oraz przedstawienie wyników.
3. Opis zadania dla Wykonawcy zamówienia .
a) Zadania ogólne
Zadaniem Wykonawcy jest:
– pobór próbek wody w wyznaczonych miejscach,
– przeprowadzenie analiz wskaźników fizycznych, chemicznych i bakteriologicznych próbek wody,
– porównanie wyników analizy ich z wymaganiami dotyczącymi dopuszczenia wody do kąpieli,
– przedstawienie raportu końcowego i przekazanie go Związkowi Międzygminnemu Puszcza Zielonka.
Badanie winno być prowadzone przez właściwie akredytowane laboratorium lub laboratorium spełniające ogólne wymagania przedstawione w normie PN-EN/ISO 17025:2001, które są właściwe do wykonywania odpowiednich badań.
b) Szczegółowy zakres zadań dla Wykonawcy.
Do zadań Wykonawcy zamówienia należało będzie:
– dojazd do miejsca poboru próbek,
– pobór próbek wody,
– analiza wskaźników fizycznych, chemicznych i bakteriologicznych próbek,
– sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu raportu z badań w formie wydruku oraz w formie elektronicznej na płycie CD. Raport musi składać się z tabeli porównawczej otrzymanych wyników badań z obowiązującymi wymaganiami w zakresie dopuszczania kąpieliska do użytku oraz określenie czy woda jest zdatna do kąpieli. Jednocześnie, jeżeli kąpielisko nie jest zdatne do użytku, prosimy wyszczególnić w osobnej rubryce wskaźnik, który wyklucza wodę jako zdatną do kąpieli.
Pobór próbek oraz metody analizy wymienionych poniżej wskaźników musi się odbyć zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 16 października 2002 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać woda w kąpieliskach (DzU Nr 183, poz. 1530).
Pobrane próbki wodą mają zostać poddane analizie pod kątem wskaźników, określonych w Załączniku 1 wymienionego powyżej Rozporządzenia, z wyłączeniem parametru: przeźroczystość. Dodatkowo należy przeprowadzić analizę zawartości: azotu ogólnego i fosforu ogólnego – parametrów z załącznika 2 wymienionego powyżej Rozporządzenia. Analiza poszczególnego parametru musi się odbyć zgodnie z metodą określoną przy wskaźniku.
c) Miejsce wykonania zamówienia.
Zamówienie będzie realizowane na terenie 5 gmin Związku Międzygminnego „Puszcza Zielonka”. Wykonawca musi na własna rękę zorganizować zaplecze operacyjne, tj. bez wsparcia ze strony Zamawiającego. W szczególności Wykonawca musi zapewnić sobie sprzęt i oprogramowanie komputerowe, materiały biurowe, a także usługi techniczne
i transport lokalny.
Szczegółowa lokalizacja polegająca na wskazaniu miejsc poboru próbek na terenie gmin odbywać się będzie przy pomocy osoby wyznaczonej przez Zamawiającego. Wykonawca, który zechce skorzystać z ww. pomocy zobowiązany jest do zorganizowania transportu wskazanej osobie. Lokalizacja odbywać się będzie w dni powszednie, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach:
– poniedziałek: od 900 do 1700, |
– od wtorku do piątku : od 730 do 1530.
4. Termin realizacji zamówienia:
pierwszy pobór i analiza próbek – należy dokonać pomiędzy 21 a 23 czerwca 2006 roku, drugi pobór i analiza próbek – pomiędzy 19-22 października 2006 roku. Opracowane wyniki przekazywane będą jak najszybciej, po wykonaniu analizy, dla każdego z dwóch cyklów badawczych osobno.
5. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać (bezpłatna)
w siedzibie Związku Międzygminnego Puszcza Zielonka.
6. Informacja na temat wadium: Zamawiający nie pobiera wadium.
7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
9. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami w dni powszednie w godz. 9. 00 – 14. 00 jest Pani Olga Godynicka-Kubiak, tel.: (+48) 061 811 46 83.
10. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
a) złożą wypełniony formularz ofertowy,
b) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (Pzp):
– posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1),
– posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2),
– znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3);
c) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie
art. 24 Pzp;
d) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia (np. spółka cywilna, konsorcjum) zobowiązani są do ustanowienia Pełnomocnika celem reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
e) załączą poniższe oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, a których złożenia wymaga Zamawiający w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz), zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (DzU Nr 71, poz.645), tj.:
– aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),
– oświadczenie, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp. oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp., stanowiące załącznik nr 2 do siwz,
– dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia);
– Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zobowiązani są do złożenia dokumentów zgodnie z §2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. (DzU Nr 71, poz. 646) w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (w przypadku wykonawców zagranicznych);
f) zaakceptują wydłużony termin płatności wynoszący 30 dni;
g) spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły „spełnia-nie spełnia” w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia wymagane przez Zamawiającego.
11. Kryteria oceny ofert:
najniższa cena brutto –100 %.
12. Miejsce składania ofert:
Oferty należy składać lub przesyłać na adres Zamawiającego:
62-095 Murowana Goślina
ul. Nowy Rynek 8, II piętro (biuro Związku)
woj. wielkopolskie
w terminie do dnia 15 maja 2006 r. do godziny 1030 .
13. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego:
62-095 Murowana Goślina
ul. Nowy Rynek 8, II piętro (biuro Związku)
woj. wielkopolskie
w dniu 15 maja 2006 r. o godzinie 1100 .
14. Termin związania ofertą: 30 dni.