Nazwa Umowy:
Opis zakresu umowy: wsparcie i nadzór nad działalnością Jednostki Realizującej Projekt w celu skutecznego i sprawnego wdrożenia, realizacji i rozliczenia projektu:
- Kompleksowa obsługa projektu w zakresie działań promujących i informacyjnych, zgodnie z wytycznymi dla projektów dofinansowanych z Funduszu Spójności.
- Usługi związane z mapami i gruntami w celu nabycia nieruchomości w związku z pozyskaniem gruntów do realizacji projektu (operaty szacunkowe, mapy z podziałem nieruchości, sporządzenie dokumentacji kartograficzno – geodezyjnej; opłaty notarialne).
- Opracowanie i wdrożenie systemu badania osiągania założonego efektu ekologicznego w ramach projektu wraz z bieżącą jego kontrolą.
- Szkolenia – uzupełnienie wiedzy w zakresie zarządzania Projektem Funduszu Spójności z zakresu finansów, prawa, zagadnień technicznych, zarządzania projektami.
- Optymalizacja działalności JRP – w zakresie procedur, przygotowania do kontroli zewnętrznej i wewnętrznej, wdrożenia systemów informatycznych, optymalizacji planów kont, dostosowywanie istniejącego systemu dla potrzeb zarządzania projektem.
- Doradztwo w określaniu zasad współpracy z innymi podmiotami, w szczególności:
- w zakresie zawierania umów o współdziałaniu oraz zasad wzajemnych rozliczeń; weryfikacja bieżąca operatów szacunkowych; opracowanie systemu i przeprowadzenie wyceny wartości majątku powstałego w ramach projektu oraz ścieżki postępowania w zakresie przekazywania operatorowi do eksploatacji; współudział w weryfikacji wniosków o zatwierdzenie taryf i warunków rozliczeń dla operatora systemu kanalizacyjnego; wypełniania obowiązków wobec instytucji zewnętrznych.
- Wsparcie (współpraca) w efektywnym i skutecznym wdrożeniu projektu w zakresie zagadnień finansowo – księgowych, w szczególności: uaktualnianie planów finansowych, pomoc w przygotowywaniu wniosków o pożyczki do instytucji zewnętrznych, wsparcie obsługi pożyczek z instytucji zewnętrznych w okresie wdrażania projektu, aktualizacja harmonogramów finansowych.
- Wsparcie w zakresie zagadnień technicznych i współpracy z Inżynierem Kontraktu, w tym: przygotowanie niezbędnej dokumentacji i sporządzanie wszelkich dokumentów niezbędnych w zakresie eksploatacji i odtworzenia majątku w okresie jego dzierżawy, weryfikacja wskazanych zadań stanowiących część Projektu pod kątem realizacji harmonogramu rzeczowo – finansowego wraz z jego aktualizacją, monitorowanie wskaźników rzeczowych i finansowych.
- Sporządzanie raportów niezbędnych dla celów zarządzania projektem.
- Współpraca przy sporządzeniu Raportu Końcowego.
- Współpraca przy opracowaniu wniosku o zmianę Decyzji Komisji Europejskiej.
Data podpisania umowy: –
Wykonawca: –
Data zakończenia: –